HTML

KONCERTEK

április 25.

Túrkeve (info: nimfea.hu)

április 28.

Nyíregyházi Főiskola, FŐHE NYFHöt)

május 1.

Nyíregyháza, Mustár Ház (16:00)

május 10.

Budapest,Pálinkafesztivál, Városháza park (18:00)

május 23.

Debrecen, Főtér

június 26.

Kiskunfélegyháza, ROCKTÁR

július 23.

Debrecen, Campus Fesztivál, Debrecen Színpad Campus Fesztivál)

július 25.

Panyola, IV. Határmenti Világzenei Fesztivál

augusztus 15.

Hajdúböszörmény Csík zenekarral

augusztus 19.

Keszthely

augusztus 22.

Nyírbátor, AZFESZT

Folk Error

A Folk Error szittya rakkenróll banda szénmegadurva közvetlen blogja

Látogassatok el az óffisiöl honlapunkra is, ahol egyéb infók, képek, vendégkönyv, zene, stb található.
folk error honlap



Nekünk honlapot csinál:
rk design - honlapkészítés, weblapkészítés, webdesign debrecen - Folk Error
RKdesign


Szavazz! Kattints!

Rovatok

Folk Error - muzsika

Október körül kijön az új vagyis az első rendes cd, addig is hallgasd a régi jó kis zenéket!
A zene indításához kattints a lejátszás gombra / gyk.: jobbra sima nyíl:)

INTERAKTÍV CUCC

FELHÍVÁS
Küldjetek be ti is blogbejegyzéseket /de hülye szó ez/ a fellépéseinkről, ahogy ti láttátok, vagy amit nektek jelentett az adott alkalom. Mellékelhettek fotókat is hozzá. És mi pedig megköszönjük:) És persze publikáljuk! A legszorgalmasabbak jutalma természetesen nem fog elmaradni;)
A cím ahova küldhetitek:
info kukac folkerror pont hu

Rovatok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Címkék

4 (1) 4fordance (6) a38 (1) album (3) árock (1) azfeszt (7) balaton (1) balatonsound (1) bandland (2) beshodrom (2) buli (3) bürkös (3) campus (3) cigány (1) csillag (2) dance (1) debrecen (5) dezsőházi (1) el (1) életjel (3) error (18) eső (1) esztergom (1) ethnokol (1) farsang (1) fesztivál (4) folk (19) for (1) fotó (1) fruzsi (1) ganxsta (1) graszt (4) hegyalja (1) héjjegykettő (1) indulj (1) jobboldal (1) karnevál (1) kép (2) képek (2) klub (3) könczei (1) krippa (1) mittomén (1) montázs (2) muzsika (4) nadara (1) nyíregyháza (4) pálinka (5) panyola (5) parno (4) paula (1) pucageri (2) rákoskert (1) reflektor (1) riport (4) rtl (3) savaria (1) sheket (1) sopron (1) studio (5) szavazás (3) szeged (1) székesfehérvár (1) sziget (1) szin (1) szombathely (1) születik (2) tankcsapda (1) tls (3) toma (2) üdvözlet (1) újságcikk (3) videó (6) voltfesztivál (1) zene (2) Címkefelhő

2009.01.26. 15:44 Pumpkin Jack

Fasza kis levél:)

Sziasztok!

Elég régen nem hallattunk magunkról, ezért most hír dömping következik:)

Amit már régóta meg akartam írni, de most fogok, az egy levél miatt jött fel bennem. Remélem Kapca válaszolt már a srácoknak, ha nem, akkor itt lenne az ideje írni valamit.

Ők írtak: sheket.hu/

 

 A következő levelet kaptuk:

/Megjegyzés: Sheket Zsolti, ha baj hogy leközlöm a levelet, szólj, és kiszedem:)/

"Kedves Attila!

Höjj! Nemrég olvastam a zenekarotok blogján (asszem) az azfeszten eltöltött napotokról írt kis élménybeszámolót. És megakadt a szemem a zenekarunk nevén.(mármint a Sheket-én (a maszkos harsonásgyerekes, akinek szerintetek bőrbetegsége vanXD))
Személy szerint elég régóta hallgatom a múúúzsikátokat és arra gondoltam, hamár így megemlített valamelyikőtök a blogon akkor biztos láttok valami szépetsjót a miénkben is. pont.
Azon agyaltam, nem lehetne összehozni egy valamiféle közös koncertet akár Debrecen,akár Szeged... akár Merre felé ... de nekem édesmindegy, hogy merre csak éppen megüresedett akoncertlistánk oszt bekék tőőteni:D
meg szerintem elég nagy élmény lenne (legalábbis nekünk biztos) egy ilyen összetalálkozgatás..
Jah nemtom számít e protekciónak hogy az aktuális csurákosotokat ismeremXD mer abba a suliba járok ahova ő járt...

nah nemtom majd meglátod:)
de azért kérek vissza egy "egyefenét", vagy egy "semmipézért"-et.
no písz
Zsolti voltam (Sheket klarinétos)

jah meg itt egy valami promó vidi hogyha véletlen érdekelne a dolog:
https://www.youtube.com/watch?v=8IzeJJspyK8&feature=related"

 

Hát mit is mondjak. Én nagyon nagyon örülök ennek:) Nekem bejött a muzsikájuk Azfeszten, meg tetszik a hozzáállás. Más nagypofájú bandák tuti beaggódnának, ha ilyeneket írnánk le. Dehát mi ilyenek vagyunk. És mánazonnal kinevezem önszántúan őket spanzenekarnak, ha már van közös szegedi sulis kapcsolat a fúvósók között, meg hasonlók.

Annyit azért még hozzátennék, hogy most kicsit nekünk is üres a koncertlista, de ami késik hátha nem múlik.

Szerintem jófejek, úgyhogy részemről örülnék a közös muzsikának. Reméljük össze is jön!

Üdv Sheket arcok:)

2 komment

Címkék: folk szeged error azfeszt sheket


A bejegyzés trackback címe:

https://folkerror.blog.hu/api/trackback/id/tr90903681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csapdy 2009.02.02. 23:46:29

Noh sárcok! és persze egyszem lányka:)

Hát én full meglepődtem ahogy visszaolvastam a levelem:D
Rám férne még egypár nyelvtan óra...
Köszi hogy kiraktátok.... a koncertdologban meg majdnem összejött valami. Legalábbis a gitárosunk aszondta hogy húú a folkerrorral le van szervezve valami, aztán kiderült hogy nem jön össze:) De én még mindig bízok!

hehh:D szerintem ki is rakjuk a honlapunkra ezt az oldalt:D

remélem egyszer sörözhetünk egyet az egész bagázzsal!!!!
úgyhogy tessék nektek is aktívkodni:D

Pumpkin Jack · http://nyultam.com 2009.02.03. 18:39:53

@Csapdy: Én is remélem hogy összejön:) Mert amúgy tényleg próbálkoztunk, dehát nem is olyan egyszerű ez.
De a sörözés miatt muszáj minél előbb osszehozni;)
süti beállítások módosítása